Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joeri Zwerts - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joeri Zwerts - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hej mensen, leuk dat jullie ff op mijn site komen kijken! Ik zal even een korte omschrijving geven van hoe mijn reis er ongeveer uit gaat zien. Eerst ga ik maar is een paar dagen naar Hong Kong, dan door naar Sydney en een laaaaange tijd Australië natuurlijk. Hoe ik me ga verplaatsen of waar ik ga slapen is nog niet duidelijk maar het zal allemaal wel goed relax worden. Misschien tussendoor nog een tijdje naar Nieuw Zeeland en op de terugweg nog ff een nachtje in taipei, vervolgens nog een paar weekjes Thailand/Bangkok en dan al weer op huis aan! Ga wel goed komen dus:)!

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2007

Final Destination; Thailand

16 Juli 2007

Op de scooter door Taiwan

04 Juli 2007

The West Coast and The Outback

14 Mei 2007

Fishing Shrimp

04 Maart 2007

NZ: The South Island
Joeri

Actief sinds 25 Sept. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 96018

Voorgaande reizen:

13 Juli 2009 - 08 Januari 2010

Over land naar china en terug!

20 Oktober 2006 - 14 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: